منتدي قلب الاسد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اللى تبى شعرها يطول 9 سم بالشهر وكثافه موطبيعيه وانا مجربته عن نفسى وللأمانه

2 مشترك

اللى تبى شعرها يطول 9 سم بالشهر وكثافه موطبيعيه وانا مجربته عن نفسى وللأمانه Empty اللى تبى شعرها يطول 9 سم بالشهر وكثافه موطبيعيه وانا مجربته عن نفسى وللأمانه

مُساهمة من طرف هنا الأحد مايو 11 2008, 00:28

اللى تبى شعرها يطول 9 سم بالشهر وكثافه موطبيعيه وانا مجربته عن نفسى وللأمانه 16 اللى تبى شعرها يطول 9 سم بالشهر وكثافه موطبيعيه وانا مجربته عن نفسى وللأمانه

بنات والله لايفوتكم والله زيت للى تبى شعرها يطول 9 سم بالشهر وكثافه موطبيعيه
السلام عليكم خواتى اسمعو قصتى انا كنت اعنى من خفة شعرى يعنى خفيف بالمره وفى فراغات براسى وشعرى كان مايطول واقف طوله واستعملت جميع انواع الزيوت ماخليت شى ماجربته ومن كثر مااصبغه صار جاف وخشن وتقطع ومن مده خلاص وقفت الزيت وفقدت الامل وبختصر عليكم الموضوع مابطول عليكم صارلى مده ماشفت بنت خالتى وفجاه شفتها والا شعرها صاير موطبيعى ماشاالله عينى بارده عليها حسبالى مركبه شعر والا شى والكل سألها انتى زارعه شعر والا مركبه ؟

قالت لا اسم الله على بس شريت زيت اسمه زيت روعه وانا فعلا قاعده اسمع ان الكل يستعمله بس انا قلت مااصدق وخذيت رقمها وبصراحه جربته وماتتصورون اشسوه لى بشعرى؟ ماشاالله تبارك الرحمن شى معجزه هذا وقف لى التساقط وانبت لى الفراغات كلها وطااااااااااااااااااااااال وعالجه من التقصف وصار ناعم ولمعه موطبيعيه يابنات وانا مثل مااحب لنفسى احب لغيرى واللى ابي منكم اللى تجربه تدعيلى بس واى استفسار انا حاضر وبصراحه بنات لايطوفكم لان هذا الزيت 6فى 1 وهذى الحرمه تسوى يعنى شغل عجوزه اسمها ام فهد بالكويت ويحطون اعلاناتهم بالتلفزيون على قناة فلاش
هنا
هنا
عضو جديد
عضو جديد

انثى
الدولة : اللى تبى شعرها يطول 9 سم بالشهر وكثافه موطبيعيه وانا مجربته عن نفسى وللأمانه Female24
المزاج : اللى تبى شعرها يطول 9 سم بالشهر وكثافه موطبيعيه وانا مجربته عن نفسى وللأمانه Busy10

اللى تبى شعرها يطول 9 سم بالشهر وكثافه موطبيعيه وانا مجربته عن نفسى وللأمانه Empty رد: اللى تبى شعرها يطول 9 سم بالشهر وكثافه موطبيعيه وانا مجربته عن نفسى وللأمانه

مُساهمة من طرف البرىء الأحد مايو 11 2008, 02:20

البرىء
البرىء
المدير العام
المدير العام

ذكر
الدولة : اللى تبى شعرها يطول 9 سم بالشهر وكثافه موطبيعيه وانا مجربته عن نفسى وللأمانه Female31
المزاج : اللى تبى شعرها يطول 9 سم بالشهر وكثافه موطبيعيه وانا مجربته عن نفسى وللأمانه 811
الوظيفة : اللى تبى شعرها يطول 9 سم بالشهر وكثافه موطبيعيه وانا مجربته عن نفسى وللأمانه Office10
الاوسمة : اللى تبى شعرها يطول 9 سم بالشهر وكثافه موطبيعيه وانا مجربته عن نفسى وللأمانه 110

http://www.alsahfyalgree.ahlamontada.com

- مواضيع مماثلة